Léleksimogató gondolatok

Mi segíthet nekünk ebben a helyzetben?

2020. március 30. - TündérkeRT

Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer megélünk egy ilyen időszakot, amikor egy vírus annyira meghatározza életünket, mint most. Hamarabb gondoltam arra, hogy egyszer egy háborút kell átvészelnünk, mint ezt. 

 

6f983d78ec11b20e6a3519ac64d0641d.jpg

Általában pozitív beállítottságú ember vagyok, és most sincs ez másképp, pedig vannak nehézségek. Az évnek rengeteg tervvel kezdtem neki.

Megfogadtam, hogy ebben az évben többet megyek haza, Szlovákiába. Hát ennek lőttek, mivel ha átmegyek a határon, azonnal karanténba kerülök az egész családdal együtt. 

Tavaly lefoglaltunk egy utat Olaszország-Franciaországba. Nos, ennek is annyi.

Nem utolsó sorban, januárban elkezdtem a versenyfelkészülést bikini fitness kategóriában, ami már régóta az egyik álmom. Hát... sajnos a versenyeket törölték, a tavaszi szezonból nem lesz semmi.

Úgyhogy valóban nem könnyű. VISZONT! Van valami, ami nekem is, nektek is, mindannyiunknak megvan ahhoz, hogy jobban érezzük magunkat és bármikor használhatjuk azt. Ez pedig nem más, mint a HÁLA.

Mindig, minden helyzetben van, amiért hálásak lehetünk. Én minden reggel úgy kelek fel, hogy hálát adok. Bármiért, a legkisebb dolgokért is. 

Lehet, hogy többen tudjátok, a hálának nagyon nagy ereje van. Minél hálásabb vagy, az élet annál többet ad neked abból, amiért hálás lehetsz. 

Csak pár példa: egészséges vagy, van hol laknod, van munkád, van jövedelmed, van családod, szeretteid, finomat ettél, finomat főztél, megtudod venni a főzéshez az alapanyagokat.... és még sorolhatnám bármeddig. 

Ne felejtsetek el minden nap hálát adni, akár többször is! Kicsit megállni a mindennapi teendők között, és elmosolyodni, hogy milyen jó, hogy süt a nap, hogy beszívhatod magadba a nap sugarait. Milyen jó, hogy élünk! 

 

1216eaaba84283be36044cd596cde930.jpg

Ha belül minden rendben van, mindegy mi van kint!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leleksimogatogondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr4115573532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása