Léleksimogató gondolatok

Üdvözöllek!

2019. december 03. - TündérkeRT

Üdvözöllek az oldalamon :)

Elsősorban blogolni hoztam létre ezt az oldalt. Azt a tudást, tapasztalatot szeretném átadni a posztjaim által, amiket megszereztem, és úgy gondolom másoknak is segíthet. Remélem neked is.

Emellett pedig szeretnék megosztani veled egy technikát, amit a minden napi életemben használok, és sokat segít nekem. Ez a Theta Healing. Theta Healing konzulensként sok mindenre ráláttam a saját életemmel kapcsolatban is, sok mindenen változtattam. 

Theta Healing:

Vianna Stibal spirituális tanító 1995-ben hozta létre vizualizációs – meditációs technikájat, amit ma már világszerte oktat és ami mára elismert filozófiává nőtte ki magát.

A ThetaHealing® az egyik legerősebb energiagyógyászati technika. Segít teremteni az életünket, de betegségeket is gyógyíthatunk vele. 

Fontos, hogy a módszer alkalmazása során tudatos, éber állapotban vagyunk és gyakorlatilag bárhol lehetünk.

Ha többet szeretnél megtudni aThetaHealing® technikáról, látogass el a www.thetahealing.com oldalra.

Utam a Theta Healing felé:

Először 2011-ben ismerkedtem meg a természetgyógyászattal. Az előtt fogalmam sem volt, hogy ez pontosan mit is takar. 2011-ben egy tüdőgyulladás következtében kialakult nálam egy kezdődő asztma. Legalábbis az orvosok szerint. Ez engem nagyon megrémisztett, és nem akartam elhinni, hogy ez a semmiből csak úgy kialakul. A természetgyógyászom segítségével sikerült meggyógyulnom, és ezért nagyon hálás vagyok neki. Ezt követően már sokkal nyitottabb voltam többféle technikára. Így jött az életembe a ThetaHealing®. Először csak különböző workshopokra jártam, voltam konzultáción. Majd úgy döntöttem, hogy én is szeretném megismerni ezt a technikát közelebbről. Elvégeztem az Alap, Haladó és Áss mélyebbre tanfolyamot. Természetesen szeretnék még tovább fejlődni. 

Én személy szerint nagyon szeretem, hogy alkalmazhatom ezt a mindennapi életem során. Ha szeretnéd te is megváltoztatni az életedet, vagy bármin dolgozni, rálátni, amire eddig nem sikerült, szívesen várlak konzultációra :) 

Jelentkezni a lelekstheta@gmail.com e-mail címen tudsz.

 

Az élet végtelen, fedezd fel!

spiritual.jpg

 

Szeretettel várlak!

Szép napot,

Kasza Tünde

A bejegyzés trackback címe:

https://leleksimogatogondolatok.blog.hu/api/trackback/id/tr8915336746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása